Heb jij een passie voor het creëren van een exceptionele customer experience en ben je praktische en hands-on topper in het optimaliseren van de processen☑️
Als Cliënt Experience Specialist ben je de voorloper in het bieden van een ongeëvenaarde ervaring voor onze cliënten, waarbij je nauw betrokken bent bij het verfijnen van communicatie en dienstverlening op maat.
Waar kom je te werken
Voor een internationale B2B organisatie met het kantoor in ‘s-Hertogenbosch zijn wij op zoek naar een client experience – projecten specialist. Je komt te werken in een hecht team van 9 service specialisten in een team met een totaal zo’n 45 collega’s. Het kantoor waar een informele en open sfeer heerst. Open communicatie en teamwork is erg belangrijk voor het behalen van het meest optimale resultaat en een prettige samenwerking.
Verantwoordelijkheden
In deze rol speel je een cruciale rol in het klantcontact en diverse projecten, zowel op internationaal als lokaal niveau. Samen met je internationale collega’s werk je aan het optimaliseren en synchroniseren van het klantcontact voor een optimale ervaring voor de klant. Als eerste aanspreekpunt voor de klant, behandel je e-mails, beantwoord je telefoongesprekken en verwerk je nieuwe contracten in het systeem die door Sales zijn afgesloten. Je zorgt ervoor dat gegevens en afspraken nauwkeurig worden vastgelegd en gecommuniceerd. Daarnaast voer je berekeningen uit voor aanpassingen voor bestaande klanten op basis van nauwkeurige gegevens. Deze rol is zeer divers en verantwoordelijk, waarbij expertise en sterke communicatieve vaardigheden essentieel zijn voor het bieden van uitstekende service aan zakelijke klanten. Je luistert met oprechte interesse naar de klant en denkt proactief mee in oplossingen om hun zorgen te verlichten. Je werkt nauw samen met andere afdelingen en zorgt voor een vlotte verwerking van nieuwe contracten en communicatie met alle betrokken partijen, zowel intern als extern. Kortom, het betreft een uitdagende en veelomvattende functie met een grote mate van afwisseling en verantwoordelijkheid.
Functie-eisen
- Minimaal MBO 4 werk- en denkniveau
- Goede administratieve vaardigheden
- Uitstekende beheersing van het Nederlands (zowel schrijven als spreken)
- Voldoende beheersing van het Engels omdat je op momenten ook met internationale collega’s werkt
- Affiniteit met telefonie.
- Ervaring op het gebied van berichtenverkeer in de zakelijke dienstverlening is een groot voordeel maar is geen vereiste, maar is een pré.
Aanbod
- Salarisrange 31K-35K
- 8% vakantiegeld
- Een netto zorgverzekering tegemoetkoming van 125 euro per maand;
- 25 vakantiedagen met de mogelijkheid om er 5 bij te kopen op fulltime basis;
- 2 extra vrije dagen voor vrijwilligerswerk;
- Reiskostenvergoeding;
- Thuiswerkvergoeding;
- Premievrij pensioenopbouw
Sollicitatie
Ben je geïnteresseerd in bovenstaande vacature en voldoe je aan het profiel? Solliciteer dan via de button. Ben je op zoek naar een baan in de (office) management of sales en voldoet deze vacature niet aan jouw wensen? Bekijk dan de overige vacatures of stuur een open sollicitatie. Zo kunnen we je profiel matchen met interessante toekomstige vacatures. Voor vragen kan je contact opnemen met Chantal Vriens +31 644783552