Wil jij jouw kwaliteiten als Customer Service Manager optimaal benutten en streef jij naar het hoogste niveau van klanttevredenheid. Lees dan verder; wij zijn op zoek naar een Customer Excellence Manager die in deze veeleisende en dynamishce markt een belangrijke rol gaat spelen in het realiseren van deze doelstellingen.
Functieomschrijving:
We zoeken een coachende en mensgerichte manager die kan overzien en vanuit helikopterview het team motiveert en aanstuurt. Als Customer Excellence Manager ben je verantwoordelijk voor het ontwikkelen, implementeren en beheren van strategieën en programma’s die gericht zijn op het verbeteren van de klanttevredenheid en het leveren van een uitstekende klantervaring. Je bent een hands-on manager die midden in het team staat, waardoor je precies weet wat er speelt, zowel binnen het team als bij de klant.
Verantwoordelijkheden:
- Hands on operationeel aanwezig en staat tussen zijn mensen zodat je weet wat er speelt in het team en bij de klant.
- Ontwikkelen en uitvoeren van een Customer Excellence-strategie om klantgerichtheid te bevorderen.
- Analyseren van klantgegevens en feedback om inzicht te krijgen in de behoeften en verwachtingen van klanten.
- Identificeren van procesverbeteringen en het implementeren van veranderingen om de klantervaring te verbeteren.
- Leiden van cross-functionele teams om klantgerichte initiatieven te implementeren.
- Trainen en ontwikkelen van medewerkers om klantgerichtheid te bevorderen.
- Meten van de prestaties op het gebied van klanttevredenheid en het rapporteren van resultaten aan het management.
- Opzetten van feedbackmechanismen en klachtenbeheerprocessen.
Vereisten:
- Minimaal een afgeronde HBO-opleiding in een relevante richting.
- Bewezen ervaring in klantgerichte rollen, bij voorkeur als Customer Experience Manager of vergelijkbaar.
- Uitstekende communicatieve vaardigheden en het vermogen om te inspireren en te motiveren.
- Analytisch denkvermogen met de mogelijkheid om gegevens te gebruiken voor besluitvorming.
- Projectmanagementvaardigheden en de mogelijkheid om meerdere initiatieven tegelijkertijd te beheren.
- Kennis van klanttevredenheidsonderzoek en -metingen.
- Ervaring met klantgerichte software en tools is een pluspunt.
Aanbod:
- Een competitief salaris (4000-4700 euro bpm.
- Een jaarlijkse bonus ter hoogte van een 13e maand.
- Premievrij pensioen
- Tegemoetkoming ziektekostenverzekering
- Hybride werken (inclusief thuiswerkvergoeding voor de dagen dat je thuis werkt)
- 25 dagen vakantie (inclusief mogelijkheid tot bijkopen van vakantiedagen)
- 2 extra vrije dagen per jaar om vrijwilligerswerk te doen
- Learning on the job én toegang tot heel veel studiemogelijkheden om jezelf verder te ontwikkelen