Wij zijn op zoek naar een ervaren HR Adviseur die verantwoordelijk wordt voor het gehele administratieve en operationele HR proces in Nederland. In deze veelzijdige en afwisselende baan wordt je verantwoordelijk voor alle documentatie en administratie van de Nederlandse medewerkers. Daarnaast ben je de spil in alle communicatiestromen met de diverse stakeholders.
WAT GA JE DOEN
- On- en offboarding. Je verzorgt de administratieve handelingen van de in-en uitdiensten
- Je bent verantwoordelijk voor het opstellen van arbeidsovereenkomsten en alle andere bijhorende documenten.
- Je zorgt er ook voor dat elke medewerker toegang krijgt tot ons opleidingsplatform en het tijdsregistratietool.
- Je zorgt voor de communicatie en aansluiting van de medewerkers bij de ARBO-dienst.
- De loonafsluit is dé gekende klassieker op de HR-afdeling en jouw verantwoordelijkheid. Je stemt af met de filiaalleiders voor de tijdsregistratie van de showroommedewerkers en zorgt ervoor dat alle gegevens correct staan. Je berekent premies, commissies en uiteraard ook andere uit te betalen vergoedingen. De salarisadministratie zelf verzorg je in samenwerking met een extern salarisbureau.
- Je bent contactpersoon voor externe partners, zoals voor het beheer van het wagenpark, de ARBO-dienst en uitzendorganisaties voor de flexibel schil aan medewerkers.
- Opvolging activiteiten omtrent HR zaken en briefing naar collega’s. Je rapporteert aan de HR-manager die in België operationeel is.
- Je vraagbaak en aanspreekpunt voor het management team en de winkelmedewerkers in Nederland.
JIJ BIEDT
- Je hebt kennis van de sociale wetgeving en voeling met de Nederlandse payroll- en HR aangelegenheden.
- Analytisch vermogen om op correcte wijze invulling te geven aan de documentatie, overzichten en berekeningen.
- Administratief sterk om juiste data uit desbetreffende programma’s te halen om zo de gevraagde overzichten/ berekeningen te maken.
- Je bent in staat tot multitasking. Er komen veel ad hoc vragen/problemen om op te lossen. Belangrijk is om in deze hectiek het overzicht te bewaken en de juiste prio’s te stellen.
- Goede communicatieve vaardigheden om constructief overleg te hebben met Regiomanagers en Winkelmanagement over alle voorkomende vraagstukken.
- Je werkt nauwkeurig zodat alle betalingen en kosten correct worden berekend en uitgevoerd.
- Zelfstandig kunnen werken. Je hebt HR collega’s echter zitten deze op het centrale kantoor in België. Je rapporteert aan de HR Manager en hebt regelmatig overleg met de Nederlandse Salesmanager, Regiomanagers en de Belgische HR collega’s.
ZIJ BIEDEN
- Een mooie veelzijdige en uitdagende baan bij een groeiend bedrijf.
- Een hecht team van collega’s met een hoge betrokkenheid, drive en verantwoordelijkheidszin.
- Een aantrekkelijk salarispakket in een 37-u week en 25 vakantiedagen.